برگزاری آیین معارفه معاون اداری و مالی شهرداری گلستان

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹

سیدرضا حسینی با حکم دکتر قاسمیان به عنوان معاون اداری و مالی منصوب و با حضور مسئولین شهرداری معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ آیین معارفه سید رضا حسینی به عنوان معاون اداری و مالی با حضور شهردار و مسئولین شهرداری برگزار شد تا وی به صورت رسمی سکان هدایت معاونت اداری و مالی شهرداری گلستان را در اختیار گیرد.
دکتر قاسمیان در این مراسم با بیان اینکه انتصابها در هر مجموعه ای به پویایی منجر می شود گفت: سیدرضا حسینی از مسئولین باسابقه و خوش فکر می باشد که امیدواریم حضور ایشان در مجموعه شهرداری به افزایش انضباط و رفاه پرسنل و پیشبرد اهداف عالیه شهرداری بیانجامد.
در این آیین که متاثر از ویروس کرونا، فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی رعایت شده بود، شهردار گلستان ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار یکی از برنامه ها و اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان می باشد که انتظار می رود با حضور معاون اداری و مالی این امر تسریع یابد تا با اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی، اعتماد و رضایت شهروندان را کسب نماییم.
معاون جدید اداری و مالی نیز ضمن تشکر از اعتماد دکتر قاسمیان، بیان داشت: امیدوارم با همفکری، هم اندیشی و اتحاد بین مسئولین و مجموعه شهرداری، شاهد اقدامات اثرگذار و مفید در عرصه خدمت به مردم باشیم.
حسینی با بیان اینکه رفاه پرسنل یکی از اهداف معاونت اداری و مالی خواهد بود، گفت: نهایت تلاش خود را به کار خواهم بست تا ضمن برطرف کردن مشکلات و کمبودها، تقاط قوت را بیش از پیش تقویت کنیم.

نمایش ادامه آرشیو