جمع آوری 600 تن نخاله ساختمانی توسط شهرداری گلستان

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

شهردار گلستان از جمع آوری 600 تن ضايعات و نخاله هاي ساختماني در معابر و مبادي ورودي و خروجي شهر در راستاي بهبود سيما و منظر شهري همزمان هفته محیط زیست خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمید قاسمیان با بیان اینکه این طرح ضربتی با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات انجام می شود، گفت: برداشتن این زوائد بصری که سبب مخدوش شدن چهره محلات شده یکی از مهمترین درخواست های مردمی از شهرداری و مدیریت شهری بود که پس از برداشتن و زیباسازی محیط، رضایت عمومی را در برداشته است.
شهردار گلستان بیان کرد: با بازدیدهای مختلف از سطح شهر و شناسایی نقاط هدف در محلات، این فرایند همزمان با هفته محیط زیست آغاز شد و در مدت زمان کوتاه 600 تن نخاله توسط 12 کامیون و سه لودر با سه اکیپ جداگانه جمع آوری شد.
وی ادامه داد: با توجه به اينكه در ماههای گرم سال قرار داریم، انتظار مي رود شهروندان با تعامل و همكاري، پاكبان هاي خدوم و زحمتكش شهرداری را در پاكيزه نگه داشتن سطح شهر ياري كنند تا علاوه بر حفظ زیبایی بصری از تصاعد هر نوع میکروب در معابر جلوگیری شود.

نمایش ادامه آرشیو