حمایت استانداری تهران از اقدامات اثرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای  استانداری تهران، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرداری، دکتر قاسمیان رسماً به عنوان شهردار گلستان معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علیرضا طاهری نسب مدیر کل دفتر امور شهری استانداری تهران در این جلسه با بیان اینکه استانداری تهران در صورت فعالیت اثرگذار از شهرداری و شورای اسلامی شهر حمایت قاطع و جدی خواهد کرد، گفت: درمدت باقی مانده از دوران فعالیت شورای دوره پنجم در تلاش باشید ضمن نظارت دقیق، به فکر عمران و آبادانی شهر باشید.
علیرضا طاهری نسب با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم در حوزه مدیریت شهری، بیان داشت: نخستین چیزی که یک مدیر باید به آن توجه کند شناخت مسائل است تا بتواند برنامه جامعی برای حل مسائل طراحی کند.
وی ادامه داد: شهرداری ها باید علاوه بر مدیریت درآمد و ایجاد منابع درآمدی پایدار، در هزینه ها هم مدیریت داشته باشند که نمونه بارز آن، تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
طاهری نسب افزود: هویت شهری در اکثر شهرهای استان مغفول مانده و باید علاوه بر ایجاد بسترهای لازم در این خصوص نسبت به اصلاح سیما و منظر شهری اقدام گردد.
لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، ایجاد نشاط اجتماعی، سهل الوصول کردن مطالبات قانونی مردم، هوشمندسازی شهرها، فراهم کردن آسایش شهروندان از دیگر مواردی بود که مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به آنها اشاره کرد.

نمایش ادامه آرشیو