ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان شهید کاظمی شهر گلستان

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از آغاز ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان شهید کاظمی محله قلعه میر در راستای افزایش رفاه رانندگان تاکسی و شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف ایجاد نظم در این ایستگاه، ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان و حمایت از رانندگان تاکسی به اجرا درآمد.

وی افزود: این ایستگاه پیش از این با مانع های استوانه ای به صورت آزمایشی و موقتی ساماندهی شده بود که با مثبت و مؤثر بودن این طرح، با اجرای جدول تثبیت شد.

سرپرست شهرداری گلستان با بیان این نکته که از این پس، فعالیت مسافربرهای شخصی در ایستگاه های پرتردد جلوگیری و محدود خواهد شد ادامه داد: دریافت کرایه بیش از حد متعارف و بروز مشکلات و ناهنجاری های اخلاقی و همچنین نامشخص بودن وضعیت اشیا به جا مانده در خودرو از جمله معضلات مسافربرهای شخصی است، در حالی که به علت نظارت سازمان تاکسیرانی بر عملکرد تاکسیرانان، همواره شهروندان با خاطری آسوده در سفرهای درون شهری از تاکسی استفاده می کنند.

خالقی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکسی ایمن ترین وسیله حمل و نقل و تاکسیران امین مردم است و سازمان تاکسیرانی به طور جد بر عملکرد تاکسیرانان نظارت دارد، از شهروندان خواهشمندیم از خودروهای شخصی که هیچ نهادی بر فعالیت آنان نظارت ندارد، استفاده نکنند.

 

نمایش ادامه آرشیو