اختصاص 300 میلیارد ریال جهت ساماندهی معابر شهر گلستان در سال 1399

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

سرپرست شهرداری گلستان از پیش بینی و اختصاص 300 میلیارد ریال در بودجه سال جاری جهت آسفالت و جدولگذاری معابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی با بیان اینکه شهرداری‌ اصلیترین متولی پروژههای کفسازی و روکش معابر از بُعد اجرایی و نظارتی هست، اظهار کرد: توجه به ساماندهی معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این رو اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه ها که در حیطه وظایف شهرداری‌ها جهت تأمین رفاه شهروندان است، بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه شهرداری در ساماندهی معابر، گفت: بودجه سال 1399 بر اساس نیازهای شهر و محلات مختلف آن و بر پایه اجرا و تکمیل پروژه های مهم عمرانی بسته شده که 300 میلیارد ریال از آن برای ساماندهی معابر از طریق آسفالت و جدول گذاری اختصاص دارد.

خالقی افزود: این طرح به صورت محله محور و با اولویت محلات کم برخوردار اجرا می شود و در آن معابر محله قلعه میر، سبزدشت، سلطان آباد، باغ مهندس، شهرک امام رضا (ع) و... بر حسب نیاز به صورت مکانیزه و دستی زیر غلطک آسفالت می روند.

سرپرست شهرداری گلستان در پایان خاطر نشان ساخت: عملیات بهسازی، ساماندهی و نهضت آسفالت معابر توسط مدیریت شهری آغاز شده و در گام اول 14 هزار مترمربع از جاده ساوه به صورت مکانیزه آسفالت شد.

نمایش ادامه آرشیو