تعلیق فعالیتهای اداری و شهرسازی شهرداری گلستان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

با تصمیم مدیریت شهری گلستان، فعالیتهای اداری و شهرسازی شهرداری گلستان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر گفت: در راستای تصمیم شورای اسلامی شهر مبنی بر اجرای اقدامات موثر در کاهش شیوع ویروس کرونا، این شهرداری تصمیم گرفت برخی از فعالیتهای روزانه از جمله صدور پروانه شهرسازی را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در بیاورد تا از مراجعات شهروندان به شهرداری کاسته شود.
کورش خالقی افزود: حضور کارکنان اداری نیز بر حسب تصمیم مدیران سازمانها، ادارات و واحدهای تابعه شهرداری بر حسب نیاز به صورت نوبتی خواهد بود تا شاهد ازدحام کارمندان در واحدها نباشیم.
وی با بیان اینکه تعلیق برخی فعالیتهای شهرداری خللی در وظایف ذاتی شهرداری بوجود نخواهد آورد، اظهار داشت: واحدهای خدمات رسان شهرداری از جمله حوزه خدمات شهری همچنان علاوه بر جمع آوری و انتقال پسماندها، به صورت مستمر و شبانه روزی ضدعفونی معابر سطح شهر و اماکن عمومی را انجام خواهد داد.
 خالقی در پایان مجددا از شهروندان خواست به جز موارد ضروری از تردد و حضور در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند تا هرچه زودتر تب کرونا فروکش کند.

نمایش ادامه آرشیو