آسفالت و لکه گیری بیش از 80 معبر در شصت روز توسط شهرداری گلستان

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸

به منظور جلب حداکثری میزان رضایتمندی شهروندان، شهرداری گلستان با اقدام ضربتی پروژه آسفالت معابر را با تخصیص اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در دستور کاری خود قرار داده که در 2 ماه بیش از 80 معبر ساماندهی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس پرچگانی در این خصوص گفت: طی دو ماه گذشته محله های زیادی از جمله معابر سبزدست، قلعه میر، سلطان آباد، سی متری شهید همدانی، 24 متری شهید چمران، باغ مهندس و ... لکه گیری و آسفالت شده است که این روند تا مرمت و ساماندهی تمامی معابر مورد نیاز ادامه خواهد یافت.

وی افرود: اولویت اصلی مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات آسفالت در معابر است که به صورت زیرساختی ابتدا جدول گذاری شده سپس زیرسازی و آسفالت می شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی معابر در فصل بارندگی نباشیم.

شهردار گلستان یادآور شد: در بازديدهاي به عمل آمده از سطح شهر بر این امر واقف شدیم  كه از مناطق محرومی که تاکنون رنگ آسفالت ندیده اند، عمليات بهسازی و و آسفالت را آغاز نماییم که توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی این شهرداری به صورت شبانه روزی در حال اجراست.

وی در پایان به میزان اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری اشاره و تصریح کرد: 120 میلیارد ریال برای ساماندهی، آسفالت و لکه گیری معابر اختصاص یافته است که این امر باعث شده فقط در 60 روز أخیر آسفالت 80 کوچه ترمیم گردد.

نمایش ادامه آرشیو