پیشرفت مطلوب ساخت سالن ورزشی چندمنظوره در شهرک امام حسین (ع) شهر گلستان

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

ساخت سالن ورزشی چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین (ع) توسط شهرداری گلستان با پیشرفت مطلوب به مرحله نصب سقف،  دیوارچینی و ساخت ساختمان اداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ رحیم پرچگانی در این خصوص گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری باعث توسعه بیشتر شهر و توزیع عادلانه امکانات و سرانه ها که یکی از اولویت های مدیریت شهری هست، خواهد شد.
 شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: احداث سالن ورزشی حاشیه رودخانه شادچای در شهرک امام حسین (ع) با مساحت 1500 مترمربع، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری با تکمیل 10 درصدی به بهره برداری رسیده و در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در گلستان با پروژه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... از جمله دو کتابخانه در شهرک قلعه میر و انتهای 24 متری شهید چمران، سالن چند منظوره ورزشی در شهرک امام حسین(ع)، خانه کشتی، سالن پهلوانی و تنها زورخانه شهرستان بهارستان، خشکه چینی، جدول گذاری گسترده معابر، اصلاح هندسی و احداث پل در حاشیه رودخانه شادچای، احداث پارک در ده متری هشتم، احداث کانال و سیل دشت از ده متری هشتم تا محله میمنت آباد و ... در حال تحقق است که عمده این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید تا شهروندان شاهد شکوفایی بیش از پیش گلستان باشند.

نمایش ادامه آرشیو