تأکید شهردار گلستان بر عدم افتتاح پروژه های نیمه تمام

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ پرچگانی در اولین روز کاری خود، ضمن بازدید از پروژه احداث سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی که اولین و تنها زورخانه شهرستان می باشد، مقوله خدمت رسانی به شهروندان عزیز، رفاه وآرامش مردم را جز ضروری ترین اهداف شهرداری بر شمرد و ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح شهر را از مولفه‌های ایجاد شهری زیبا و توسعه یافته عنوان کرد.

شهردار گلستان در این بازدید بر لزوم رعایت استانداردسازی ونظارت دقیق در ایمنی سازی سازه‌ها و پروژه ها تاکید و بیان داشت: نگاه کارشناسانه بر طرحهای عمرانی همراه با دقت و ظرافت می‌تواند موجب ایجاد اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود باشد. وی افزود: با توجه به اینکه در مقابل شهروندان عزیز مسئول هستیم، رعایت استانداردهای لازم در ساخت پروژه‌ها و قطعات کاربردی بکار رفته در پروژه‌ها و کیفی‌سازی قطعات و مصالح بایستی مورد توجه باشد.

پرچگانی در خصوص افتتاح پروژه ها در زمان مقرر خاطرنشان ساخت در زمان حضور وی به عنوان شهردار در شهرداری گلستان فقط پروژه هایی افتتاح خواهند شد که کل اجرای آن به اتمام رسیده و قابلیت بهره برداری داشته باشد و افتتاح هیچ پروژه ای بیش از یکبار نخواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو