افزایش سرانه های ورزشی توسط مدیریت شهری گلستان در سخنان رئیس شورای اسلامی شهر

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

علی حسنی با سخنرانی در تریبون نماز جمعه، اقدامات و برنامه های مدیریت شهری گلستان در افزایش سرانه های ورزشی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی حسنی رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز ملی شوراها، پیش از خطبه های نماز جمعه خطاب به نمازگزاران و روزداران اقدامات و برنامه های مدیریت شهری را که بخشی از آن افزایش سرانه های ورزشی بود، تشریح کرد.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به احداث اولین و تنها سالن ورزشهای باستانی و پهلوانی شهرستان بهارستان در شهر گلستان، بیان کرد: این مجموعه ورزشی که می توان از آن به عنوان «ذکرخانه» یاد کرد با بنایی در مجموع به مساحت 1700 مترمربع در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.
حسنی احداث خانه کشتی را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد و گفت: شهر گلستان از شهرهای قهرمان پرور در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی است که مقامهای مختلف بین المللی مانند برنز المپیک را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده اند و شهرداری گلستان در راستای ارج نهادن به تلاش ورزشکاران و استمرار موفقیت ایشان اقدام به احداث خانه کشتی نموده است که هم اکنون در حال اجراست.
احداث ۲ باب مجموعه ورزشی چندمنظوره در حاشیه رودخانه شادچای در شهرک امام حسین علیه السلام و در پارک مادر بین ده متری چهارم تا هشتم، احداث سه باب زمین چمن مصنوعی در قلعه میر، پارک مادر و محله سبزدشت، بازسازی زمین چمن ورزشگاه الهیه با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان، احداث استخر المپیک قلعه میر که در سوم خرداد سال جاری به بهره برداری می رسد و احداث ورزشگاه و استادیوم سه هزار نفری پارک جنگلی گلستان (ریه) که تا مرحله اتمام فوندانسیون توسط مدیریت شهری انجام خواهد شد از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهر، آخرین وضعیت آنها را گزارش داد.

نمایش ادامه آرشیو