پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

مهندس عرب به مناسبت روز خبرنگار ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند فعالان عرصه خبر، این روز را به تمامی طلایه داران اهل قلم تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام شهردار گلستان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم والقلم و مایسطرونو چه نیکو نامگذاری شد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام تلاش گران عرصه خبر، تا بهانه ای باشد برای قدردانی از وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جز در مسیر حق و عدالت گام نمی نهند.

 خبرنگار به عنوان قشری آگاه و مسئول در قبال ملت، کشور، باورهای مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و بداخلاقی ها قلم می زند و این بار سنگین مسئولیت نه تنها برای او محدودیت نمی آفریند بلکه راه رسیدن به کمال را هموار و هموارتر می سازد و در نهایت به جایگاهی می رسد که جز رضایت حضرت حق را نمی بیند و خرسندم که توفیقی حاصل شد تا روز هفدهم مرداد" روزخبرنگار" را به اهالی وادی قلم در تمامی عرصه های خبری و به ویژه خبرنگارانی که تبریک بگویم و از تعامل سازنده فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می کنم.

امیدوارم با همراهی، بصیرت، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری گلستان به شهروندان فهیم و ولایی شهرمان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو