مهندس علیرضا عرب: تا پایان هفته جاری از زیر جاده ساوه گذر خواهیم کرد.

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از نظارت مستمر بر اجرای صحیح حفر تونل پروژه تقاطع غیر همسطح و زیرگذر سه راهی آدران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از حفر تونل پروژه زیرگذر سه راهی آدران عنوان داشت: تحلیل روش‌های گوناگون حفر تونل بر اساس ویژگی‌های ساختاری عناصر سازه ای پروژه می تواند مرمتگران را در اجرای صحیح این عملیات یاری نماید که در نتیجه نظارت مداوم بر اجرای حفر تونل پیشرفت مطلوبی را به همراه داشته است.
مهندس عرب افزود: ﯾﮑﯽ از راههای اﺳﺘﺤﮑﺎم ﺑﺨﺸﯿﺪن ﺑﻪ سازه پل انجام صحیح میلگردبافی و جاگذاری، بتن مرغوب شمع ها، حفر صحیح تونل می باشد که مدیریت شهری گلستان در همین راستا بر اجرای صحیح عملیات عمرانی پروژه زیرگذر سه راه آدران به صورت مستمر نظارت می کند.
وی تصریح نمود: حفر تونل یکی از مهمترین و تخصصیترین بخشهای احداث این پروژه است که پیشرفت منحصر به فردی به خود دیده است که بر اساس برنامه زمان ‌بندی این قسمت به زیر جاده ساوه رسیده و تا پایان  هفته جاری وارد مرحله جدیدی می شود.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان خاطر نشان ساخت: این پروژه با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهرگلستان، اکنون پس از گذشت 4 ماه پیشرفت مطلوبی به خود دیده و بهره‌برداری از دو فاز اجرایی در این مدت کوتاه، رضایت کسبه و شهروندان گلستانی را به همراه داشته است.

نمایش ادامه آرشیو