بازدید میدانی مهندس عرب و مسئولین بخش گلستان از بازار مبل قلعه میر

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶

نقاط قوت و ضعف بازار مبل امام رضا (ع) قلعه میر و ارائه راهکار جهت زیباسازی و ایجاد مبلمان جدید در بازدید سرپرست شهرداری گلستان به همراه مسئولین بخش گلستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان، رضا طاهرخانی بخشدار گلستان، مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در حضور جمعی از معتمدین و شهروندان فهیم گلستان از بازار مبل قلعه میر جهت زیباسازی و ایجاد مبلمان شهری جدید در این منطقه، بازدید کرد.
مهندس عرب در این بازدید گفت: این روزها نقش مبلمان شهری و فضای شهری وعملکرد شهرداری گلستان در خدمت رسانی به شهروندان فهیم گلستان بر کسی پوشیده نیست و نقش مبلمان شهری از دیدگاه مدیریت شهری گلستان مورد بررسی و کالبد شکافی قرار گرفته است، گرچه باید اذعان داشت ممکن است این بررسی جامع و کامل نبوده اما در آینده نزدیک شهروندان گلستانی شاهد رشد و پیشرفت مطلوبی در زمینه زیبا سازی بصری خواهند بود.
ایشان ادامه داد: زندگی شهری برخلاف زندگی ساده روستایی در بسیاری موارد از زیبایی های طبیعی تهی است،  فضاهای شهری به خودی خود دارای زیبایی بصری نیستند و این در حالی است که انسان نیاز مبرمی به وجود نظم و زیبایی در محیط زندگی خود دارد و شهر را می توان موجود زنده و پویا تصور کرد که دارای روح و جسم است و مبلمان شهری مناسب می تواند روح این شهر را تزئین و آرامش بصری به شهروندان القا کند.
مدیریت شهری گلستان تصریح داشت: با نگاهی موشکافانه به شهر می بینیم که از سالیان گذشته تفرجگاه های شهری ما کم است، نگاه به عابر پیاده ضعیف است و از مقوله مبلمان شهری غفلت شده است. توجه به مقوله پیاده راه سازی یکی از مهم ترین پروژه های شهری در راستای اولویت دادن به تامین آسایش و فضای مناسب برای تردد عابران پیاده است که در کنار این موضوع قرار است مبلمان شهری در پیاده راه های بازار مبل امام رضا (ع) شهرک قلعه میر هم به طور جدی دنبال و اجرا شود.
در ادامه بازدید؛ دیگر مسئولین بخش گلستان نقطه نظرات خود را در راستای مطلوب شدن شرایط زیباسازی و مبلمان شهری ارائه نموده و راهکارهای لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

نمایش ادامه آرشیو