برگزاری جلسه کمیته ترافیک شهرداری گلستان با حضور مهندس عرب و رئیس پلیس راهور شهرستان بهارستان

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶


با حضور سرپرست شهرداری گلستان و سرهنگ طاهری جلسه کمیته ترافیک شهرداری گلستان با محوریت هدایت خودروها در لاین جنوبی جاده در محدوده پروژه زیرگذر سه راه آدران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جلسه کمیته ترافیک شهرداری گلستان با حضور مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان، سرهنگ طاهری پلیس راهور شهرستان بهارستان، مسئول بازرسی، معاون فنی و عمرانی، ناظرین و مشاورین شهرداری با محوریت هماهنگی هدایت ترافیکی تردد خودروها در اجرای پروزه زیرگذر سه راه آدران در لاین جنوبی جاده ساوه برگزار شد.
مهندس عرب در این جلسه گفت: با آغاز فاز بعدی اجرای پروژه زیرگذر سه راهی آدران، نحوه تردد خودروها از رباط کریم به گلستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید لاین شمالی بازگشایی شده جاده ساوه برای مسیر رباط کریم به گلستان مورد استفاده قرار گیرد و تردد در مسیر گلستان به رباط کریم کما فی السابق ادامه پیدا کند.
وی با تصریح این موضوع گفت: اجرا و اتمام کامل پروژه تا پایان اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت که نیازمند صبر و حوصله مردم و شهروندان محترم گلستانی است و از صبر و حوصله ایشان در ماههای گذشته بسیار سپاسگزاریم.

نمایش ادامه آرشیو