مهندس عرب: پروژه پل زیرگذر با پیشرفت مطلوب در 90 روز، امروز بازگشایی می شود.

یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از احداث فاز دوم اجرای پروژه زیر گذر سه راهی آدران از بازگشایی مسیر گلستان به رباط کریم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب در بازدید از پروژه ترافیکی زیرگذر سه راهی آدران ضمن اشاره به احداث فاز دوم اجرایی آن از سمت گلستان به رباط کریم، اظهار داشت: اجرای این پروژه با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، اکنون پس از گذشت 90 روز به پیشرفت 70 درصد رسیده است و جهت عبور و مرور و رفاه حال شهروندان فهیم گلستانی امروز بازگشایی می شود.
بر اساس این گزارش مهندس عرب خاطر نشان ساخت: شهر گلستان از طریق سه راهی آدران به شهریار و صباشهر متصل می شود و این سه راهی نقش عمده ای در ترافیک این محور مواصلاتی ایفا می کند که در همین راستا پروژه زیرگذر در این مسیر در حال احداث است و با تکمیل آسفالت سقف تابلیه زیرگذر، امروز مسیر گلستان به رباط کریم بازگشایی می شود.
ایشان در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را از صبر و حوصله شهروندان در عبور و مرور در این محور اعلام نمود و اظهار داشت: امید آن دارم در راستای خدمات هرچه بهتر به شهروندان، خدمات ارزنده تری ارائه نماییم.

نمایش ادامه آرشیو