اجرای فاز دوم احداث پروژه زیرگذر سه راهی آدران آغاز شد

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶

مدیریت شهری گلستان در بازدید ازآسفالت پروژه پل زیر گذر سه راهی آدران گفت: با آغاز فاز دوم اجرای پروژه و آسفالت آن، مسیر گلستان به سمت رباط کریم بزودی بازگشایی می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در این خصوص گفت: پروژه زیرگذر سه راهی آدران یکی از پروژه های مهم ترافیکی شهر گلستان است که در کمترین مدت زمان ممکن از آغاز اجرا به مرحله آسفالت رسیده و بزودی در محور گلستان به رباط کریم بازگشایی می شود.
مهندس عرب همچنین با بیان اینکه با اتمام این پروژه بسیاری از مشکلات شهری رفع خواهد شد، بیان کرد: با اتمام پروژه زیرگذر سه راه آدران حجم چشمگیری از ترافیک جاده ساوه که سبب نارضایتی شهروندان بود، کاسته خواهد شد.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه تحولات چشمگیری در زمینه عمران و آبادانی شهر و ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان صورت می‌گیرد.
سرپرست شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه احداث این زیرگذر از اتفاقات مهم در شهرداری گلستان است، افزود: با تکمیل این پروژه بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی سه راهی آدران حل می گردد و مطمئناً خبری از ترافیک‌های سنگین این قسمت از جاده ساوه نخواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو