آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶

عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهر گلستان با حضور مسئولین شهرستان بهارستان، سرپرست شهرداری گلستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ هم زمان با چهارمین روز از هفته مبارک بسیج، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر گلستان با حضور حجت الااسلام و المسلمین حاج آقای صفایی امام جمعه بخش گلستان، دکتر سلیمان پور فرماندار، بخشداران بخش گلستان و بوستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولان شهرستانی، مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان، مهندس عباس جهان تاب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، گلباران و عطرافشانی شد.
مهندس عرب در حاشیه این مراسم گفت: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان، بسیجیان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.
وی ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم در جبهه مقدم قراردارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی و فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته مبارک بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظاله العالی)، بسیجیان آزاده  ومردم انقلابی شهر گلستان تبریک  می گویم  و عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را از خداوند متعال  مسئلت می نمایم
در ادامه، حضار ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدای گمنام، با آرمانهای والای شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

نمایش ادامه آرشیو