مهندس عرب: جاده ترانزیتی آیت اله سعیدی در محدوده شهر گلستان تعریض می شود.

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶

مدیریت شهری گلستان در بازدید از تعریض جاده ساوه گفت: با تعریض اصلاح هندسی جاده ساوه از پارک شورا تا دوربرگردان سبزدشت ترافیک این محور تا 40 درصد روان می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از سطح شهر با اعلام این خبر گفت: به علت عرض کم محور مواصلاتی جاده ساوه در محدوده پارک شورا تا دور برگردان سبزدشت، تصادفات و تلفات جاده اي به همراه داشت که تعریض این محدوده در دستور کار مدیریت شهری گلستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در گذشته در دوربرگردان سبزدشت ترافیک می شد ولی با تعریض و اضافه کردن يك باند ديگر، منطقه ايمن گردید و بار ترافيكی روان شد و رانندگان عبور و مرور آسان خواهند داشت.
وی در خصوص مسائل و مشکلات ترافیک درون شهری شهر گلستان گفت: اجرایی کردن این پروژه یکی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر بود که محقق شد و با تعریض این محور ترانزیت با هدف روان سازی تردد خودروها اجرایی گردید.
مهندس عرب خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند به هنگام تردد در این نقطه به دلیل اجرای عملیات عمرانی نهایت احتیاط لازم را داشته باشند تا با یاری خداوند متعال و همت کارکنان در مجموعه شهرداری گلستان در اسرع زمان شاهد اجرای کامل پروژه باشیم.

نمایش ادامه آرشیو