مهندس عرب: ۵۰۰ تن آسفالت به درخواست به حق شهروندان عزیز گلستانی در هفته گذشته انجام شد

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶

با پیگیری مدیریت شهری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر شهر به صورت جهادی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: یکی از اقدامات عمرانی شهرداری گلستان که در دو ماه گذشته به صورت جهادی و مستمر صورت پذیرفته، تسطیح و آسفالت  معابر می باشد که تاکنون خیابانها و کوچه های زیادی در سطح شهر گلستان به صورت مکانیزه یا لکه گیری، آسفالت شده اند.

مدیریت شهری گلستان افزود: در همین راستا جاده ریه در دو طرف، کوچه طوماری- 24 متری شهید چمران، خیابان الوند- سی متری شهید سردارهمدانی، کوچه وحدت ده متری حمام، خیابان چهارده معصوم، کوچه قمر بنی هاشم، ولیعصر (عج)، بهارستان ٢و٣، تقاطع بلوار شهید ابدام و ارغوان شرقی ، خیابان مطهری و ... با هدف ارتقای رفاه شهروندان، به صورت کامل زیرسازی و آسفالت گردید.

وی خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت مابقی معابر و کوچه های سطح شهر نیز در دست اقدام است  و قطعاً شهروندان شاهد اقدامات ملموسی در زمینه آسفالت در سطح شهر خواهند بود.

مهندس عرب در پایان با تأکید بر اینکه خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویتهای اجرای این طرح است، گفت: شهرداری در نظر دارد با توجه به شرایط مساعد جوی در راستای رسیدن معابر به استانداردهای مطلوب شهر، فعالیت خود را تا پایان سال ادامه دهد.

نمایش ادامه آرشیو