مهندس عرب خبر داد: طی دو ماه اخیر 4000 تن نخاله ساختمانی در شهر پاک سازی شده است

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶

مدیریت شهری گلستان پاکسازی شهر و رعایت بهداشت عمومی را یکی از اولویت های شهر برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار ستاد جمع آوری خاک و نخاله شهرداری گلستان تشکیل و فعالیت خود را در زمینه جمع آوری نخاله های شهر طی دو ماه اخیر شروع نموده است.

مهندس عرب افزود: متأسفانه در دوره های گذشته، شهر گلستان به معدن نخاله تبدیل شده بود که اکنون سه دستگاه ماشین آلات سنگین تحت اختیار ستاد نخاله برداری شهرداری است که در صدد افزایش آن هستیم تا عملیات نخاله برداری با شتاب بیشتری پیش رود.

وی با بیان اینکه جمع آوری نخاله ها روزانه 60 تن انجام می شود، گفت: جمع آوری نخاله ها هم براساس بازدیدهای صورت گرفته و هم براساس تقاضاهای شهروندان انجام و در زمین های باتلاقی و یا زمین هایی که تسطیح آن ضرورت دارد، تخلیه می شود.

سرپرست شهرداری گلستان تشکیل و فعالیت ستاد خاک و نخاله ضروری دانست و اعلام نمود: ساکنان یک شهر حق دارند علاوه بر دسترسی به امکانات زندگی امروزی از محیطی زیبا، آرام و عاری از آلودگی های متفاوت برخوردار باشند.

مدیریت شهری گلستان در پایان با بیان اینکه نباید از تاثیر مشارکت شهروندان غفلت و در تمامی امور مدیریت شهری، نقش شهروندان در اداره امور شهر را بی تاثیر تلقی کرد، اظهار داشت: شهروندان گلستانی در صورت مشاهده هرگونه خاک و نخاله ساختمانی، با مراجعه حضوری به دفتر خدمات شهری و واحد امور شهر واقع در کیلومتر 24 جاده ساوه شهرداری گلستان و یا از طریق شماره تماس 56741166 مورد را اعلام کنند تا بلافاصله اقدام لازم صورت گیرد.

نمایش ادامه آرشیو