مهندس جهان تاب: ارائه خدمات بهتر در تنها بیمارستان شهرستان بهارستان، از مطالبات به حق مردم است

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶

مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان در جلسه شورای اسلامی شهر گلستان با حضور روسای بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان بهارستان بررسی گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گلستان جهت بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان باحضور دکتردمیریان رئیس شبکه بهداشت، عباسی رئیس بیمارستان امام حسین(ع)، حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان، مهندس جهان تاب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان روز یکشنبه مورخ 96/8/7 برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در این جلسه با اشاره به مهيا بودن زيرساخت هاي لازم در بيمارستان امام حسین (ع) تسريع در تامين نيروهاي متخصص و تكميل تجهيزات بيمارستاني بمنظور رفاه حال مردم شهر گلستان را خواستار شد.
مهندس جهان تاب به كمبود تجهيزات و نيروهاي متخصص و مطالبات به حق مردم جهت ارائه خدمات بهتر در تنها بیمارستان شهرستان بهارستان به آنها اشاره نمود و افزود: فرهنگ سازی از مهمترین راه های بر طرف کردن مشکلات بهداشتی می باشد و فرهنگ سازی بهداشتی می تواند در تمامی مسایل چه بهداشتی و چه اجتماعی نمود داشته و در جهت جلوگیری از صرف هزینه های اضافی در حل مشکلات نقش بسزایی در بین شهروندان ایفا کند.
 در ادامه اعضای شورا و حاضرین در جلسه مطالب و نظرات خود را در مورد مسایل و مشکلات بهداشتی  و درمانی شهرستان بهارستان بویژه شهر گلستان عنوان کرده و مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

نمایش ادامه آرشیو