مهندس عرب با ارسال پیامی هفته پدافند غیر عامل را گرامی داشت

یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان هفته پدافند غیر عامل را به همه آحاد جامعه و صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهارستان و استان تهران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام به این شرح است:
پدافند غیر عامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می کند.
                                                                                               مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری دربر می گیرد.
توجه به پدافند غيرعامل خصوصا در دوران كنوني كه جنگ‌ها از حالت سنتي به روش‌هاي استراتژيك تغيير پيدا كرده اهميت بيشتري يافته است و امروزه دسيسه‌هاي دشمن به صورت پنهان شكل گرفته و آحاد مختلف جامعه را تهديد مي‌كند.
شهرداري گلستان در اين راستا براي تحقق اصول و شاخص هاي پدافند غيرعامل برنامه و راهبردي جدي در پيش گرفته تا در مواقع بحران‌ها بتوان مديريت داخلي شهر را حفظ كرده و از آسيب به مردم جلوگيري كرد.
اينجانب هفته پدافند غيرعامل را به تمامي دست‌اندركاران اين حركت بزرگ به ويژه همكاران و خادمان مردم در مجموعه مديريت شهري تبريك عرض كرده و از آنها مي‌خواهم در راستاي اجراي كامل دستورالعمل‌هاي مرتبط با تحقق اصول پدافند غيرعامل در شهر گام بردارند. باشد كه خداوند منّان ما را بيش از پيش در اين رسالت بزرگ ياري فرمايد.
                                                                                                      علیرضا عرب
                                                                                              سرپرست شهرداری گلستان

 

نمایش ادامه آرشیو