مهندس جهان تاب: تحولات عمرانی حاصل مدیریت تخصصی و جهادی سرپرست شهرداری گلستان است

یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان گفت: امروز با تعریف پروژه های ارزشمند شهرداری گلستان، در شهر با چهره‌ای آبرومند و متفاوت از گذشته روبه‌رو هستیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس جهان تاب رئیس و آقایان محسن بیگدلی و موسی مرحمتی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در بازید از پروژه سه راه آدران ضمن قدردانی از اقدامات جهادی و تخصصی مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان، بیان داشتند: کارنامه درخشان مدیریت شهری گلستان در دو ماه اخیر گویای همه‌چیز بوده و این عملکرد مثبت در سایه یک روحیه جهادی و انقلابی به دست آمده است.
مهندس عباس جهان تاب افزود: در این مدت زمان محدود از سوی سرپرست شهرداری گلستان شاهد تحولات مناسبی در حوزه شهری بودم که بی‌گمان این تحولات حاصل مدیریت تخصصی و جهادی در راستانی حوزه عمرانی شکوفایی را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه ساخت مجموعه های ورزشی، استخر، پارک‌ها، بازار میوه و تره بار، سرای محله، ایجاد پل جهت روان سازی ترافیک در جاده ساوه و... موجبات آرامش بیشتر شهروندان گشته، افزود: این‌گونه حرکات عمرانی و فرهنگی بی‌گمان برای شهروندان قابل‌لمس بوده و به‌خوبی احساس می‌شود.

نمایش ادامه آرشیو