شورای اسلامی شهر گلستان خواستار تسریع در صدور حکم شهردار منتخب شهر گلستان شد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶

در دیدار استاندار تهران با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان بهارستان، اعضای شورای اسلامی شهر گلستان خواستار تسریع در صدور حکم مهندس عرب به عنوان شهردار گلستان شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دیدار و گفتگو با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان بهارستان یکی از برنامه های سفر 14 ساعته استاندار تهران بود که در سالن اجتماعات پیامبر اعظم فرمانداری برگزار شد و تعدادی از حاضرین به نمایندگی از همکاران خود به ایراد سخنرانی و بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
در این دیدار علی حسنی عضو شورای اسلامی شهر گلستان به نمایندگی از همکاران خود، ضمن تقدیر از انتخاب شهرستان بهارستان به عنوان اولین مقصد سفر شهرستانی مهندس مقیمی، گفت: شهر گلستان از لحاظ زیرساختها و سرانه ها در پایین ترین سطح قرار دارد و علی رغم اینکه از تراکم بالای جمعیتی برخوردار است، اعتبارات استانی و کشوری پائینی جهت توسعه و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی تخصیص می یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تخصص مهندس علیرضا عرب شهردار منتخب و پیشنهادی شهر گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: وی با توجه به تخصص و تبحری که در امر شهرسازی دارد و با 9 رأی به عنوان شهردار برگزیده شده است، انتظار می رود حکم مهندس عرب در اسرع وقت مورد تائید قرار گرفته و صادر شود تا اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و ... تسریع یابد.
اصلاح طرح تفصیلی با در نظر گرفتن صلاح عموم شهرروندان، تخصیص اعتبار استانی برای اجرای المان در سطح شهر جهت هویت سازی، مشکلات و عواقب جدایی احتمالی شهرک صنعتی قلعه میر از شهر گلستان، از دیگر موضوعاتی بود که علی حسنی عضو شورای شهر گلستان، خواستار رسیدگی و بررسی آن شد.

نمایش ادامه آرشیو