گامی دیگر در تکمیل پروژه؛ آغاز نصب توری های سقف مجموعه ورزشی ولایت

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵

با نصب توری های سقف مجموعه ورزشی ولایت، گامی دیگری در تکمیل این پروژه برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مجموعه ورزشی ولایت از جمله پروژه های مهم در حال اجرای شهرداری گلستان با 1678 متر مربع زیر بنا ( سوله ورزشی به مساحت 1118 متر مربع و ساختمان اداری 2 طبقه به مساحت 520 متر مربع) است که با مدیریت جهادی و به صورت شبانه روزی در حال احداث می باشد.

در همین راستا، شهرداری گلستان اظهار داشت: تقسیم عادلانه امکانات و سرانه های ورزشی از اولویت های مدیریت شهری می باشد که این مجموعه ورزشی در انتهای خیابان 24 متری شهید چمران در حال اجراست تا دسترسی ساکنین محله های همجوار به این مجموعه تسهیل گردد.

مهندس کاویانی به پائین بودن سرانه های ورزشی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: شهر300 هزار نفری گلستان با جمعیت جوانی که دارد نیازمند داشتن مجموعه های ورزشی متعدد در رشته های گوناگون است تا ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان و پرورش قهرمانان ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر واقع شود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل گرفتار شدن برخی از جوانان در دام اعتیاد یا بزهکاری های اجتماعی نبود مکانهای مناسب برای تفریح و سرگرمی می باشد که شهرداری گلستان در نظر دارد با تکمیل و احداث مجموعه ورزشی و استخر گامهای اساسی در این راستا بر دارد.

مهندس کاویانی از آغاز نصب توری های سقف مجموعه ورزشی ولایت خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با سرعت مطلوبی در حال تکمیل است که عملیات اخیر گامی در جهت تکمیل سقف مجموعه ورزشی می باشد.

نمایش ادامه آرشیو