پیام تبریک سرپرست شهرداری گلستان به پاس گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶

مهندس علیرضا عرب: نيروي انتظامي جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت اجتماعي با مشاركت همه شهروندان در جامعه است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاشهای ارزنده حافظان نظم و امنیت شهرستان بهارستان تقدیر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش وکوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهارستان که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهر را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند، تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشند .

نمایش ادامه آرشیو