برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای سریع پروژه های عمرانی شهرداری گلستان

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری گلستان با حضور مهندس علیرضا عرب، معاون فنی و عمرانی و مهندسین ناظر شهرداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جلسه هم اندیشی و هماهنگی مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان با مهندسین ناظر پروژه عمرانی شهرداری با هدف بررسی جزئیات فنی و ارائه راهکارهای لازم جهت رفع موانع موجود در اجرای پروژه ها برگزار شد.
مهندس عرب در این جلسه اظهار داشت: شهرداری گلستان با هدف توسعه همه جانبه شهر نسبت به تعریف و اجرای پروژه ها در محلات مختلف اهتمام دارد.
سرپرست شهرداری گلستان افزود: پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در حال اجراست که از جمله آنها می توان به پروژه احداث تقاطع غیر همسطح و زیر گذر سه راهی آدران، آسفالت، جدولگذاری و پیاده رو سازی گسترده معابر، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پایان مطالعات زیرگذر و میدان ورودی شهر از سمت اسلامشهر و چندین پروژه نیمه کاره دیگر اشاره کرد.
وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی و هم اندیشی لازم حهت بررسی رفع موانع موجود در جهت اجرای سریع و دقیق پروژه ها اتخاذ و مهندسین ناظر ضمن ارائه گزارش عملکرد، نظرات خود را در خصوص موضوع یاد شده ابراز کردند.
سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به استقبال از دیدگاهها و نظرات کارشناسان، نخبگان و صاحب نظران شهر، بیان داشت: مدیریت شهری آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان گرانقدر در جهت اجرای هر چه بهتر پروژه ها و ارائه خدمات بهینه می باشد.

نمایش ادامه آرشیو