پیام تبريك سرپرست شهرداری گلستان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان با صدور پیامی روز آتش نشانی را به جان برکفان آتش نشانی که عشق خدمت به مردم در وجودشان شعله می کشد، تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان گلستان با صدور پیامی  روز هفتم مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی را به سرخ جامگان سپیدطینت میدان شجاعت تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
تلاش در مسیر خدمت به مردم در حقیقت گام نهادن در طریق رضای الهی است و این موهبت تنها نصیب کسانی می شود که با پوشیدن جامه ایثار وارد میدان کمک به همنوع می شوند؛ آنانی که به جای بستر عافیت، گام نهادن در مسیر یاری مردمانشان را برمی گزینند.
آتش نشانان یکی از همین طایفه های ایثارگر سرزمین مان محسوب می شوند؛  آزادمردانی که شراره شوق نجات انسان ها در وجودشان زبانه می کشد و عرق تلاش را برای فرونشاندن شعله حوادث بر جبین شان می نشاند.
جماعتی که با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.
بر این اساس برخود فرض می دانم ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان، کوشش های خالصانه شان را در کمک رسانی به شهروندان ارج نهاده و توفیق روزافزون شان را در مسئولیت خطیری که برعهده دارند از خدای منان مسئلت نمایم.
علیرضا عرب/ سرپرست شهرداری گلستان

نمایش ادامه آرشیو