دیدار مسئولین ارشد شهرستان با جانباز و آزاده سرافراز کریم اسدی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶

مسئولین شهرستان بهارستان و شهر گلستان با جانبار و آزاده سرافراز دفاع مقدس کریم اسدی قره قاشلودیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار صمیمانه با جانبار و آزاده سرافراز کریم اسدی قره قاشلو با حضور دکتر سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان، طاهر خانی بخشدار گلستان، مهندس عرب سرپرست شهرداری، مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان و محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان برگزار شد.
در این دیدار عباس جهان تاب اظهار داشت: هر انسان آزاده ای که به دور از هر گونه تعصب در مورد کشور ایران فکر کند متوجه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان می شود.
وی تصریح کرد: تا روزی که ایران اسلامی وجود دارد مردمی که در این سرزمین زندگی میکنند مدیون خون شهدا هستند زیرا این قشر مقدس، جوانی، سلامتی، عمر و جان خود را برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با اشاره به اینکه ایثار و جانفشانی جانبازان و آزاده سرافراز در راه اسلام ارزشمندترین کار در درگاه خداوند است، افزود: اتحاد، همبستگی و ولایتمداری بزرگترین حرکت جوانان دوران دفاع مقدس بود که با توکل به خداوند متعال پیروز شدند و با جانفشانی به درگاه حق شتافتند.

 

نمایش ادامه آرشیو