برگزاری چهارمین ملاقات مردمی سرپرست شهرداری گلستان با شهروندان

پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶

ملاقات مردمی مهندس علیرضا عرب با شهروندان محترم در حضور آقایان علی حسنی، یوسف مهدوی و علی سلیمی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، چهارمین ملاقات عمومی مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با شهروندان محترم در حضور آقایان علی حسنی، یوسف مهدوی و علی سلیمی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان و همراهی معاونین و مدیران واحدها و با حضور 22 نفر از شهروندان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.
مهندس عرب ضمن تاکید بر رسیدگی به امور و نیازهای مردم در شهرداری گفت: توجه به امور جاری مردم که مرتبط با شهرداری گلستان است از وظایف اصلی شهرداری می باشد و تمامی مدیران و کارشناسان شهرداری در طی انجام کارها دائماً در حال رسیدگی به امور مردم هستند و به ضرورت و نیاز امور جاری مردم که در حدود اختیارات شهرداری است توسط همکاران پس از دسته بندی و تعیین وقت، توسط مدیریت شهری گلستان در چنین جلساتی با همراهی معاونین و مدیران واحدها رسیدگی و رفع می گردد.
وی خاطر نشان ساخت: ویژگی این نوع ملاقات مردمی شهردار گلستان عدم ضایع شدن حق و وقت مردم در حین رسیدگی به مشکلات آنهاست چرا که مشکلات توسط کارشناسان مرتبط قبل از حضور در ملاقات عمومی، رسیدگی و به مسولین مربوطه برای تهیه گزارش ارجاع می شود تا مدیریت شهری برای تصمیم گیری تمام جوانب را مدنظر داشته باشد.

 

نمایش ادامه آرشیو