بازدید مهندس عرب از پروژه آسفالت مکانیزه جاده ریه قلعه میر

پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از زیر سازی و آسفالت جاده ریه قلعه میر بازدید و با نظارت بر روند کار بر اجرای  سریع پروژه تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری، زیر سازی صحیح و آسفالت این محور را از مطالبات مردم قلعه میر دانست و افزود: با زیرسازی، مخلوط ریزی  و آسفالت مکانیزه جاده ریه قلعه میر، تردد خودروها در این مسیر تسهیل خواهد شد.
مهندس عرب افزود: محله قلعه میر یکی از محلات کمتر توسعه یافته شهر گلستان به ‌شمار می رفت که با تلاش مدیریت شهری از شرایط گذشته فاصله گرفته و با گذر زمان توجهاتی به این محله صورت گرفته، که اموز شاهد آسفالت جاده ریه از میدان آتش نشانی تا امتداد خیابان آزادگان است که تا بخش دیگری از مشکلات این محله مرتفع گردد.
سرپرست شهرداری گلستان در حاشه این بازدید خدمت رسانی بهینه و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: هرچند شهرداری گلستان همه روزه و در حد توان به درخواستهای حضوری شهروندان با مدیریت شهری پاسخ مثبت می دهد اما روزهای چهارشنبه در خدمت شهروندان فهیم و ارزشی گلستان هستیم تا از نزدیک به مشکلات و درخواستهای آنها جامه عمل بپوشانیم.

نمایش ادامه آرشیو