تأکید مهندس عرب بر اصلاح هندسی رفوژ تقاطع پروژه زیرگذر سه راه آدران و خیابان ایران

پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان بر اصلاح هندسی رفوژ تقاطع پروژه زیرگذر سه راه آدران و خیابان ایران پاک جهت تسهیل در تردد خودروها و روان شدن ترافیک تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان ضمن بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر سه راه آدران، گفت: در راستای اجرای پروژه ارزشمند سه راهی آدران مسیر تردد خودروهای محور مواصلاتی جاده ساوه به سمت شهرک امام حسین (ع) خیابان های میهن و ایران پاک جهت اجرای پروژه تغییر یافت تا عبور و مرور خودروها تسهیل گردد.
مهندس عرب افزود: با افزایش جمعیت و به تبع آن، افزایش خودروها و میزان رفت و آمد در معابر شهری، ایجاب می کند که تغییراتی در معابر داده شود تا ظرفیت ترافیکی آن را افزایش دهد که یکی از این تغییرات و اقدامات، احداث تقاطع‌ غیر همسطح زیرگذر سه راهی آدران توسط شهرداری گلستان است.
وی ادامه داد: با توجه به بازدیدی که از مسیرهای انحرافی جاده ساوه به عمل آمد با مشخص شدن نقاط ضعف، تصممیات لازم مشخص و مقرر گردید تقاطع خیابان ایران پاک و جاده ساوه که با مشکلاتی ترافیکی مواجه بود، اصلاح هندسی و دیگر مسیرهای انحرافی نیز مجددا تسطیح شود تا در عبور و مرور خودروها تسهیل گردد.

نمایش ادامه آرشیو