روکش آسفالت کوچه رازی در خیابان مطهری (حسن آباد) انجام شد

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

به درخواست معلولین عزیز از مهندس علیرضا عرب مبنی بر مشکلات تردد، جدول گذاری و روکش آسفالت کوچه رازی خیابان مطهری انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان عنوان داشت: با توجه به اين كه شهر گلستان نسبت به ساير شهرهاي كشور با تراکم جمعیت مواجه است و روزانه تردد وسایل نقلیه به شهرهای همجوار بسیار است و نهضت آسفالت ریزی در شهر گلستان آغاز شده است تا بخشی زیادی از معابر شهر گلستان تسطیح شوند.
مدیریت شهری گلستان با اعلام اینکه بخشی از معابر و کوچه های شهر گلستان در بافت های فرسوده قراردارد، اظهار داشت: خدمت رسانی و فراهم نمودن زیر ساخت های لازم در این بافت ها که تراکم جمعیتی بسیار بالای برخوردار است یکی از اولویت های شهرداری است.
سرپرست شهرداری گلستان افزود: آسفالت معابر در برخی نقاط مشخص شده از سطح شهر یکی از درخواست های اصلی شهروندان محترم می باشد که به صورت پیام کوتاه و تماس تلفنی به مجموعه شهردار اطلاع رسانی می شود که با بررسی های لازم، اقدامات نهایی جهت آسفالت صورت می پذیرد.
 وی یادآور شد: به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت های عمرانی در شهر هستیم و در این راستا اقدامات مطلوبی مانند پروژه زیرگذر سه راهی آدران، میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر، تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای خشکه چینی گسترده معابر، جدولگذاری محله میمنت آباد، آسفالت گسترده معابر و ... در حال انجام است.
مهندس عرب در پایان از خدمات مجموعه شهرداری گلستان که به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان با فرهنگ و متین گلستان هستند تقدیر و تشکر نمود.

نمایش ادامه آرشیو