با اجرای پارک رود کنار شادچای سرانه فضای سبز شهر گلستان به حد مطلوب میرسد.

سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از آغاز طرح پروژه رود کنار شادچای  بین ده متری سوم تا چهارم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز در اجرای پارک رود کنار شادچای اظهار داشت: هم زمان با اتمام دیوار ه سیل دشت این رودخانه، طراحی پارک رود کنار شادچای در محدوده بین ده متری سوم تاچهارم در دوطرف رودخانه کلید خورد.

سرپرست شهرداری گلستان افزود: رودخانه شادچای از دیرباز از دغدغه های مدیریت شهری بود که مشکلات زیست محیطی متعددی برای ساکنین حاشیه آن بوجود آورده بود، اما با اقدامات صورت گرفته و اجرای جدی کانال و آغاز پروژه پارک رود کنار شادچای این منطقه به یکی از تفرجگاههای بزرگ شهری تبدیل خواهد شد.

وی به دیگر ویژگی های این طرح پرداخت و گفت: با اجرای این پروژه ارزشمند ضمن افزایش سرانه فضای سبز، خدمات رفاهی فرهنگی و تفریحی در آن تعریف شده که در نوع خود بی نظیر می باشد.

مهندس عرب خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهرداری گلستان و شورای اسلامی شهر گلستان در خصوص گسترش سرانه های عمومی شهر از جمله فضای سبز می باشد و در این راستا مصمم هستیم تا با اینگونه خدمات بتوانیم رضایت مندی خداوند منان و شهروندان عزیز گلستان را فراهم نماییم.

نمایش ادامه آرشیو