معاون سیاسی فرمانداری بهارستان : سازمان های مردم نهاد پلی میان دولت و مردم هستند

یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت : سازمان های مردم نهاد پلی میان دولت و مردم هستند و نقش مهمی در ارتقای سطح مشارکت عمومی ایفا می کنند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از فرمانداری شهرستان بهارستان؛ سید حبیب موسوی در جلسه سازمان های مردم نهاد شهرستان بهارستان  که در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد  از جهت توانمندی بالقوه و بالفعل خود و نیز به دلیل پویایی و تعدد، یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه پایدار هستند.
وی افزود :  از آنجا که رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید، توسعه، افزایش و شکل‌گیری بیشتر تشکل‌های مردم نهاد به‌عنوان واسطه بین مردم و قوای حاکم و جامعه است؛ سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت در خصوص نحوه فعالیت و اثربخشی آن‌ها در کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار بااهمیت است و نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کند.
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهارستان با بیان اینکه  سازمان های مردم نهاد پلی میان دولت و مردم هستند ادامه داد : در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی، سمن ها نقش خوبی می توانند ایفاء کنند و چنانچه بتوانند در تعامل با یکدیگر و مسئولین موفق عمل کنند، نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
موسوی گفت : به همین دلیل فرمانداری شهرستان بهارستان در خصوص جذب ، هدایت و توجیه متقاضیان ثبت سمن همراه با سیاست های دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته و موثری انجام داده و همواره در این خصوص با هیأت موسس و هیأت مدیره  موسسات و تشکل ها تعامل خوبی داشته است و آمادگی خود را جهت کمک به شکل گیری سازمان های مردم نهاد اعلام می نماید.
در ادامه جلسه مسئولین موسسات و تشکل ها نقطه نظرات، مشکلات و  پیشنهادهای خود را مطرح نمودندو پس از تبادل نظر و جمع بندی مطالب ارائه شده، تصمیماتی اتخاذ گردید.

نمایش ادامه آرشیو