پایان فاز مطالعاتی پروژه زيرگذر و احداث میدان امام حسین (ع) برروى آن در ور‌ودی شهر ستان بهارستان

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از پایان فاز مطالعاتی و تهیه طرح پروژه زيرگذر و احداث میدان امام حسین(ع) برروى آن در ورودی شهر ستان بهارستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان با تمام توان و ظرفیت نسبت به رفع معضل ترافیک شهر بویژه در جاده ترانزیتی و بین المللی آیت الله سعیدی معروف به جاده ساوه که از دل شهر میگذرد و ویترین شهر محسوب می شود، اهتمام دارد تا آن را به طور کامل برطرف نماید.
وی افزود: در همین راستا فاز مطالعاتی و تهیه طرحهای اولیه پروژه زیرگذر ورودی شهر و احداث میدان امام حسین (ع) برروی آن به اتمام رسیده تا با ارتقاء کیفیت عبور و مرور و هویت بخشی در ورودی شهر همسطح کلانشهرها و شهرهای مدرن، خدمتی ماندگار و در شأن مردم شریف شهر گلستان ارائه و به سرانجام برسانیم.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان خاطر نشان ساخت: در محدوده سه راه آدران نیز دو پروژه مهم ترافیکی در حال اجرا بود که پروژه تعریض پل با تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری به بهره برداری رسید و پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران نیز با تلاش های شبانه روزی طى چندماه آينده به بهره بردارى خواهدرسيد.

نمایش ادامه آرشیو