همایش پیوند آسمانی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

همایش پیوند آسمانی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و حمایت و تسهیل در ازدواج جوانان شهر گلستان همزمان با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلستان در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و ارتقاء هویت اسلامی و حمایت از بنیان خانواده با حمایت مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر اقدام به برگزاری اولین مراسم پیوند آسمانی همزمان با هفته ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن همایش شهید مطهری نمود.

بر اساس این گزارش، همایش پیوند آسمانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای صفایی امام جمعه بخش گلستان، مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان، اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، رضا طاهر خانی بخشدار گلستان و جمعی از شهروندان و زوج های جوان با هدف هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تامین کمک هزینه های جهیزیه زوج های هدف در راستای اجرای نیات واقفین و با کمک خیرین نیک اندیش برگزار گردید.

سرپرست شهرداری گلستان در حاشیه این مراسم عنوان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان از جمله اهداف این همایش است و تلاش داریم با سوق دادن نیات واقفین و خیرین برای تامین نیازهای روز جامعه از جمله توسعه فرهنگ ازدواج، شروع خوبی را در این عرصه آغازگر باشیم.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و خانوادگی، برگزاری مسابقه، تجلیل از زوج‌های جوان و گروه سرود از دیگر بخش‌های این همایش بود.

 

نمایش ادامه آرشیو