تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید توسط دکتر سلیمان پور

یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶

فرماندار شهرستان بهارستان به مناسبت هفته دولت درنماز جمعه این هفته شهرگلستان به تشریح دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان در سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دولت طی چهار سال گذشته، تبیین این خدمات و اطلاع مردم از آنها را ضروری خواند و گفت: خدمات دولت بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی تلقی می شود . بنابراین نپرداختن به آنها به نوعی  نفی کارآمدی نظام  هم تلقی   می شود. در این مدت پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله علم و تکنولوژی، صنایع دفاعی، پیشرفتهای عمرانی ، خدماتی و  رفاهی صورت گرفته که نباید با گرایش‌های مختلف سیاسی و فکری این خدمات را زیر سوال ببرند.
وی  به آغاز فعالیت دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: تاکید رئیس جمهور محترم بر سرعت دادن به حل مشکلات کشور و استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخص های توسعه و پیشرفت کشور است .
سلیمان پور از افتتاح 58 پروژه  محتلف عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی و کشاورزی در شهرستان بهارستان با اعتباری بالغ بر 70میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبرداد و گفت : 6سالن ورزشی ، 2بازار  میوه و تره بار عطر یاس و عطر سیب و  چندباب مدرسه از جمله پروژه هایی است که در این هفته  به بهره برداری می رسد .

نمایش ادامه آرشیو