اولین جلسه هم اندیشی مهندس عرب با مسئولین شهرداری گلستان

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جلسه هم اندیشی مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان با معاونین، مدیران عامل سازمانها و مسئولین شهرداری با حضور مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر و با هدف شناسایی و بررسی مشکلات موجود در شهرداری و شهر برگزار و راهکارهای مناسب جهت بهتر شدن وضعیت مورد بررسی برگزار شد.
سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به لزوم خدمات رسانی بهتر به شهروندان گفت: یادمان باشد که هر کاری را که انجام میدهیم وظیفه ماست و نباید در این کارها کوتاهی کنیم، و همه واحد ها باید با هم همدل باشند تا کارها به نحو شایسته تری به انجام رسد .
مدیریت شهری گلستان ضمن قدردانی از تلاش کلیه همکاران اذعان داشت: همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را در اولویت فعالیت های روزانه خود قرار دهند و شهرداری که یکی از نهادهای خدمات رسان میباشد بایستی بیشتر از پیش در این زمینه فعالیت نماید.
مهندس عرب، کارکنان را به رعایت قانون توصیه و تأکید کرد: رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام کار غیر قانونی پرهیز نموده و در ارائه خدمات تبعیض قائل نشوید و چون مردم ولی نعمتان ما هستند با آنان  با احترام برخورد نماییم.
در این جلسه سرپرست شهرداری تصریح کرد: به لطف خداوند تبارک و تعالی با کمک مسئولین و پرسنل خدوم شهرداری گلستان تلاش خواهیم کرد تا توصیه های مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر را سرلوحه کار خود قرار داده و نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت کسب رضایت پروردگار و شهروندان عزیز بعمل می آوریم.
در ادامه جلسه مسئولین حاضر به ارائه دیدگاههای خود در خصوص بهبود وضعیت و حل مشکلات پیشرو پرداختند.

 

نمایش ادامه آرشیو