بیانیه رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵

نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر گلستان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اشغالگری رژیم اشغالگر قدس، حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن کامل بیانیه رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی بود که امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

تحرک جهانی در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بسیج ظرفیتها و امکانات برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و ممانعت از فریب خوردگی برخی کشورهای اسلامی و عربی در تشویق این جنایتها از طریق عادی سازی روابط با این رژیم، از جمله مسایل مهمی است که امت اسلامی باید عمیقاً نسبت به آن هشیار بوده و مانع از عملی شدن ابتکارات سیاسی بی معنا در جهت خدمت به منافع رژیم اشغالگر قدس گردند.

جمعه یازدهم تیرماه 1395 روز فریاد مرگ بر ظلم و زنده‌باد حق و مظلومیت است که مردم ایران اسلامی هم‌صدا با یکدیگر با انسجام و همدلی سر خواهند داد تا رژیم غاصب صهیونیستی و همه دشمنان اسلام بدانند مسلمانان در هیچ کجای جهان تنها نمی‌مانند.

شورای اسلامی شهر گلستان ضمن بزرگداشت این روز مبارک، از آحاد ملت شریف ایران و شهروندان ولایی شهر گلستان دعوت می نماید با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام نمایند.

نمایش ادامه آرشیو