بازدید شهردار گلستان از پروژه های عمرانی در حال اجرا

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

مهندس کاویانی در بازدید از پروژه های عمرانی، اجرا و بهره برداری از این پروژه ها را گامی بلند در توسعه متوازن شهر گلستان برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس بهروز کاویانی شهردار گلستان به همراه معاونین خود از پروژه های عمرانی در حال اجرا بازدید و رهنمودهای لازم را جهت اجرای باکیفیت و تسریع در بهره برداری از آنها را صادر کرد.
وی در بازدید از پروژه اتصال سی متری شهید همدانی به جاده امامزاده باقر (ع)، اجرای این کمربندی را در راستای کاهش تصادفات جاده ای و افزایش رفاه زائرین امامزاده عنوان و از بهره برداری از این پروژه تا آخر هفته جاری خبر داد.
مهندس کاویانی بهره برداری از پارک ساحلی رودخانه شادچای حدفاصل ده متری سوم تا چهارم با مساحت 16000 مترمربع را نمادی از پایان مشکلات زیست محیطی رودخانه و گامی برای اجرای فازهای دیگر آن در طول رودخانه با مجموع مساحت 140 هزار مترمربع برشمرد.
شهردار گلستان در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت با اشاره به احداث چندین سالن ورزشی از قبیل مجموعه های ورزشی ولایت و انقلاب، سالن ورزشی بانوان، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر و افزایش سرانه های ورزشی، اجرای این پروژه ها در محله های کم برخوردار را در توسعه متوازن شهر مهم دانست.
وی یکی از دغدغه های مدیریت شهری را کاهش ترافیک در سطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای به طول 25 متر و عرض 135 متر، یکی از پروژه های اساسی شهرداری گلستان برای کاهش ترافیک در محور مواصلاتی تهران- ساوه است.
کاویانی در بازدید از بازارهای میوه و تره بار عطر یاس و عطر سیب، با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار و بهره مندی از توانمندیهای بخش خصوصی، یکی از توفیقات ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم شهر است، بیان داشت: بهره برداری از این بازارها علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری در ایجاد اشتغال و تنظیم بازار مایحتاج عمومی مردم موثر خواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو