پیام تسلیت شهردار گلستان در پی شهادت غریبانه شهید محسن حججی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در پی شهادت غریبانه شهید محسن حججی توسط عوامل تروریستی تکفیری داعش، مهندس کاویانی شهردار گلستان با صدور پیام تسلیت، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و استمرار خط سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، متن کامل پیام تسلیت شهردار گلستان به شرح ذیل است:
                                                                بسم الله الرحمن الرحیم
پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حضرت سید الشهدا (علیه السلام) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت و آزادگی را به ما آموختند.
بدون شک رمز و راز مکتوم عشق ورزی جوانان برومند مدافع حرم، برگرفته از غیرت، آزادگی، ایمان، آگاهی و ضمیر پاک این عزیزان می باشد و برکت این ستیز مستمر در مبارزه ای بی امان با تروریسم تکفیری داعش،  تلاش برای ثبات، امنیت و آرامش در مرزهای ایران زمین و عزت و اقتدار برای مردم مسلمان منطقه و  تلاشی برای شکست های پی در پی  داعش  بوده است.
شهادت رزمنده سرافراز شهید محسن حججی، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به  پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت  شریف ایران اسلامی و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیاءالله برای آن شهید والامقام و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را خواستارم.
                                                                                           بهروز کاویانی
                                                                                           شهردار گلستان

نمایش ادامه آرشیو