بهره برداری از پروژه تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای در شهریور 1396

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶

مهندس کاویانی از افتتاح پروژه تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای در شهریور سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ با توجه به تعهدی که نسبت به شهروندان گلستان داریم یکی از اولویت های کاری شهرداری توجه ویژه به اجرای پروژه های عمران شهری در سطح شهر می باشد به همین خاطر از افتتاح پروژه تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای در شهریور 1396 انجام خواهد شد.

مهندس کاویانی ادامه داد: این پل به طول 135 متر طول و عرض 25 متری و با اعتباری حدود 23 میلیارد ریال (به تفکیک 10 میلیارد ریال، فاز اول و  13 میلیارد ریال فاز دوم) در مرحله پایانی است و هم اکنون عرشه فولادی و میلگردبافی آن جهت بتن ریزی آماده می شود.

مدیریت شهری گلستان یادآور شد: شهرداری گلستان در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در خدمت به مردم فهیم شهر گلستان مصمم است و با اتمام اجرای این پروژه شاهد کاهش چشمگیر ترافیک جاده ساوه خواهیم بود.

شهردار گلستان در پایان به تسریع در انجام این پروژه و جلوگیری از ترافیک حاصل از احداث این پروژه اشاره نموده و گفت: در راستای خدمت به همشهریان عزیز پروژه های عمرانی سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال پیگیری و اجراست و امیدواریم طبق زمان بندی تعیین شده به اتمام رسیده و شاهد شکوفائی و رونق هر چه بیشتر شهر گلستان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو