نصب و راه اندازی نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان

پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶

نرم افزار کنترل ورود و خروج کارکنان در شهرداری گلستان نصب و راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در ادامه مکانیزه کردن اقدامات شهرداری توسط مهندس کاویانی، نرم افزار حضور و غیاب (تردد) کارکنان شهرداری نصب و راه اندازی شد.
مهندس کاویانی شهردار گلستان در این خصوص گفت: این نرم افزار از یک طرف به مدیران امکان کنترل حضور و غیاب و نحوه تردد پرسنل، مدیریت المان های کارکرد و جاری ساختن قوانین محاسبه کارکرد  و از طرف دیگر به پرسنل امکان مشاهده و تصحیح اطلاعات حضور، ردیابی آیتم های کارکرد و دریافت گزارش های مورد نیاز را می دهد.
وی با برشمردن قابلیتهای ویژه این سیستم، بیان داشت: هشدار آنلاین ورود و خروج پرسنل، مدیریت هوشمند ردیابی تغییرات، گزارش های مقایسه ای دوره ای بر اساس المان های مختلف کارکرد، نگاه سطحی به اطلاعات حضور (سالانه، دوره ای، ماهانه، روزانه و ساعتی)، امکان مشاهده نواقص کارکرد و تصحیح بر اساس میزان دسترسی کاربر به همراه قابلیت های ویژه برای مدیر سیستم و چندین قابلیت مهم دیگر از امکانات این سیستم می باشد.
شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: پیش از این نیز اتوماسیون اداری ثبت نامه های اداری نصب شده بود که باعث تسریع در پیگیری امور، رضایت ارباب رجوع و ... گردید.

نمایش ادامه آرشیو