بررسی مسایل و مشکلات حوزه های مختلف بیمه ای شهرستان بهارستان

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران با فرماندار بهارستان، مسایل و مشکلات حوزه های مختلف بیمه ای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهارستان، داریوش صالح پور مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران با حضور در محل فرمانداری، با بیژن سلیمان پور فرماندار بهارستان دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار مسایل و مشکلات مربوط به حوزه های مختلف بیمه ای به ویژه بخش صنعت و تولید شهرستان بهارستان بررسی و پیرامون آنها تصمیم گیری شد .
فرماندار بهارستان در این دیدار با بیان اینکه فلسفه وجودی همه نهادهای جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است گفت : سازمان تامین اجتماعی به واسطه جامعه هدف تحت پوشش خود ، جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارد .
سلیمان پور افزود : به دلیل خدمات بی منت و دسترسی آسان و ایجاد شبکه وسیع خدمت رسانی به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، مردم از این نهاد رضایت دارند و این خدمات باید تداوم یابد .
وی وصول مطالبات دستگاه های دولتی را برای استمرار ارائه خدمات مطلوب به مردم ضروری دانست و اظهارداشت: یکی از وظایف فرمانداران کمک به وصول مطالبات دولت است  و ما در این زمینه در شهرستان بهارستان با حفظ حقوق مردم ، شرایط را برای تحقق این مهم مهیا می کنیم .

نمایش ادامه آرشیو