جمع آوری و هرس محوطه پارک های فدک و شورا از علفهای هرز

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز شهر گلستان از هرس و جمع‌آوری علف های هرز در محوطه پارک های فدک و شورا خبر داد و به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علیرضا شعبانلو سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز شهر گلستان گفت: با تخصیص چندین گروه و به مدت چهار روز و با همکاری نیروهای خدماتی، معابر و محوطه‌ی چمن پارک فدک ساماندهی گردید و ضمن هرس و جمع‌آوری علف‌های هرز، مناطق آسیب‌دیده چمن‌های این پارک ترمیم گردید .
 وی افزود : رشد علفهای هرز در گوشه های آسفالت سبب سست شدن بافت آسفالت می گردد و به تدریج موجب فرسایش و نفوذپذیری آن می‌شود و این امر موجب متلاشی شدن سطوح جاده ای می گردد که لازم است پیش از ریشه گیری و بذرافشانی گیاهان نسبت به از بین بردن آنها و ترمیم محل های آسیب دیده توسط پاشیدن مواد نفتی اقدام گردد .
 شعبانلو تصریح کرد : پارک فدک و پارک شورا از بزرگترین پارکهای شهر گلستان است که هر روزه در فصل تابستان میزبان شمار بسیاری از شهروندان می باشد و سازمان پارکها و فضای سبز همواره توجه ویژه‌ای برای رسیدگی به این مجموعه ها داشته است .
وی در پایان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم محیطی مفرح و شاد را برای شهروندان عزیز برای گذراندن زمان با خانواده های شان فراهم آوریم و تقاضا داریم در حفظ و نظافت فضای این پارک کوشا باشند.

نمایش ادامه آرشیو