بازار عطریاس به ایستگاه پایانی رسید

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

شهردار شهر گلستان گفت: بازار میوه و تره‌بار عطریاس در طول کمتر از چهار ماه، پیشرفت چشم‌گیری داشت و در تلاشیم تا در ماه جاری شاهد افتتاح آن باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهرستان بهارستان از نظر داشتن بازارهای میوه و تره‌بار از گذشته دارای کمبود بوده و مردم در سطح شهرستان همیشه با اختلاف قیمت میوه و سبزیجات روبه‌رو هستند که این امر سبب نارضایتی شهروندان به ویژه در بخش گلستان شده است. با وجود 650 هزار جمعیت در این شهرستان هیچ مرکزی به‌عنوان یک بازار در بهارستان ایجاد نشده و اگر هم ایجاد شده با شکست مواجه شده است.

این در حالی است که مهندس بهروز کاویانی شهردار گلستان در رابطه با این موضوع بیان کرد: بازار میوه و تره‌بار عطر یاس در بلوار شهید ابدام شهر گلستان تا پایان ماه تکمیل می‌شود تا شهروندان بتوانند مایحتاج  خود را با قیمتی مناسب و تعیین شده از این مرکز خریداری کنند.

وی با تشریح ویژگی‌های پروژه ذکرشده گفت: عملیات احداث اولین بازار روز شهر گلستان به نام "عطریاس" با مشارکت بخش خصوصی به متراژ ۲۰۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروردین ۹۶ آغاز شد و در مدت کمتر از 4 ماه به پیشرفت 95 درصدی رسیده است که پیشرفت قابل قبولی به شمار می‌رود.

بهروز کاویانی در ادامه با بیان این‌که احداث یک بازار میوه و تره‌بار در شهرگلستان جزو الزامات بود، تصریح کرد: این بازار یکی از مدرن‌ترین بازارهای روز استان تهران خواهد بود و تمام مایحتاجی که در این بازار قرار است به مردم عرضه شود بر اساس نرخ مصوب دولتی خواهد بود و به‌زودی و احتمالاً تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شرایط ساخت این بازار خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره‌بار عطریاس مطابق جدیدترین روش‌ها  و استانداردها ساخته شده است که حاصل تلاش‌ها و زحمات مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گلستان است

.

نمایش ادامه آرشیو