فعالیت های شبانه روزی واحد امانی و اقدامات گسترده آن

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

واحد امانی حوزه عمرانی شهرداری گلستان با فعالیت های شبانه روزی و آنی؛ اقدامات گسترده ای در سطح شهر انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: واحد امانی شهرداری با توجه به وظیفه اصلی آن برای تامین امنیت عمرانی شهر به این نام خوانده می شود و انجام کلیه عملیات نگهداری و تعمیرات مربوط به موارد عمرانی سطح شهر را در دستور کار خود دارد و همچنین بعد از اجرای پروژه های کلان شهری به رفع نواقص جزیی و البته مهم و حساس می پردازد.
این گزارش می افزاید: واحد امانی را می توان یکی از واحدهای فعال شهرداری به شمار آورد که علیرغم تاثیر گذاری در بسیاری از بخش ها هنوز هم برای بسیاری از مردم و حتی مسئولین ناشناخته است به این دلیل که انجام بسیاری از این گونه خدمات از طریق پیمانکاری امکان پذیر نیست و شهرداری توسط پتانسیل ها و امکانات موجود در واحد امانی رأساً اقدام به رفع معایب می نماید.
واحد امانی شهرداری گلستان نیز در راستای انجام وظایف خود اقدام به ساخت و مرمت پل های معابر منتهی به خیابان، بهسازی کانال ها جهت رفع آب های سطحی، لکه گیری آسفالت معابر، جوشکاری کلیه لوازم ورزشی قابل ترمیم در پارکها و بوستانها، ترمیم سطل های زباله، ترمیم و تعویض دریچه های شکسته، ساخت دال های بتونی و ... توسط اکیپ های فعال خود اقدام می نماید.
امید است این اقدامات رضایت شهروندان را که در اولویت اهداف شهرداری قرار دارد، جلب کرده باشد.

نمایش ادامه آرشیو