برگزاری همایش کریم اهل بیت(ع) با حضور قاریان و حافظان دارالقرآن شهرداری گلستان

پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵

با همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی همایش کریم اهل بیت(ع) با حضور امام جمعه بخش گلستان، قاریان و حافظان دارالقرآن شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، همایش کریم اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و االمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان، حجت الاسلام پیری مدیرت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، قاریان و حافظان دارالقرآن شهرداری در محل سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی برگزار شد.

حجت الاسلام و االمسلمین صفایی با ضروری دانستن توجه به فعالیت‌های قرآنی، گفت:‌ هدف ما تربیت نسلی قرآن خوان و ایجاد پیوند ناگسستنی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم است و امیدواریم با برپایی این محافل بتوانیم آیات و احکام الهی را در تمام عرصه های زندگی دانش آموزان پیاده سازی کنیم.

امام جمعه گلستان با اشاره به استقبال خوب از این محافل سراسر نور و قرآن توسط قرآن آموزان بیان کرد: این محافل فرصت مناسبی است تا علاوه بر قاریان و حافظان، اولیا آن ها نیز بهره های فراوانی از این گردهمایی معنوی داشته باشند و با ظرفیت های قرآنی آشنا شوند.

وی با بیان این که انس با قرآن، موجب رضایت حضرت ولی عصر(ص) می‌شود، گفت: انس با قرآن و در کنار آن، پیروی از حدیث و سنت رسول‌الله(ص) مسائلی است که اهتمام به آن، موجب رضایت امام زمان(عج) می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این همایش از مربیان و  جمعی از قاریان و حافظان دارالقرآن شهرداری گلستان تقدیر بعمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو