بخشدار گلستان همکاری های موثر شهرداری را در برگزاری انتخابات ستود

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

رضا طاهرخانی رئیس ستاد انتخابات بخش گلستان با ارسال لوح تقدیر از زحمات مهندس کاویانی شهردار گلستان در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا که در کمال آرامش و امنیت برگزار شد، همگان را به تحسین واداشت که شهر گلستان نیز از امر مستثنی نبود و شهرداری گلستان در این امر همکاری موثری داشت.
در همین راستا، رضا طاهر خانی بخشدار گلستان با ارسال لوح تقدیر از همکاری های مهندس کاویانی شهردار گلستان تقدیر کرد.
متن کامل تقدیر بخشدار گلستان به شرح ذیل می باشد:
اینک با استعانت از پروردگار متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید، حضور پرشور و عاشقانه ملت فهیم، وفادار و قدرشناس ایران اسلامی، ایمان و ولایت مداری ملت سرافرازمان را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تفسیر نمود.
 امروز همه مسرور و شادمانیم که دعوت به حضور گسترده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) با حماسه آفرینی ملت بزرگ تحقق یافت.
 اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن سجده شکر به درگاه الهی، توفیق انجام ماموریت خطیر الهی را تبریک عرض کرده و به مصداق حدیث شریف (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از اهتمام شایسته و مساعی ممدوح آن گرانمایه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را مسألت می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو